Fourtop ICT

Klachtenregeling

Heb je een klacht? Laat het ons weten

Onze missie bij Fourtop ICT is samenwerken leuk en makkelijk maken. Het kan echter voorkomen dat wij niet geheel aan je verwachtingen voldoen en hiervoor hebben wij een klachtenregeling. Als je een klacht hebt reageer dan, mede om eventuele schade te beperken, zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Ook is het belangrijk dat deze schriftelijk kenbaar wordt gemaakt aan ons.

Wat gebeurt er daarna?

Indien mogelijk reageren wij uiteraard direct. Het kan wel zo zijn dat het afhandelen van je klacht enige tijd kost. Na het indienen van de klacht krijg je binnen maximaal 14 dagen een terugkoppeling. In deze terugkoppeling hebben wij een oplossing voor je klacht of een ontvangstbevestiging met een dossiernummer, contactgegevens van de persoon die je klacht in behandeling heeft genomen en tevens een tijdsindicatie voor een reactie op je ingediende klacht. Als je verdere vragen hebt kun je ons altijd benaderen.

Alvast bedankt voor het invullen, we helpen je graag!

Uitleg van je klacht